Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Νικολ Συριανού: "Είμαστε εδώ γιατι δεν θα αφήσουμε κανέναν να μας διώξει απο τον τόπο μας"


Η Νικόλ ειναι αδελφή μου και είμαι ούτως ή άλλως υπερήφανος για εκεινην, οτι κι αν κάνει στην ζωη της. Ακόμα κι αν δεν ήταν ομως, θα έπρεπε να παραδεχτώ οτι αυτο το παιδι μολις στα 23 του χρονια έχει καταφέρει μεσα απο την Σχολη της να αναδείξει ενα πιο νεανικό κι ευχάριστο πρόσωπο της Μυκόνου, να δώσει χαρα και διεξόδους σε τόσα παιδάκια και να δώσει ζωντάνια και χρώμα στην μουνταδα και σκοτεινιά της χειμερινής ζωης στον τόπο μας. Της εύχομαι οτι καλύτερο στην ζωη της. Η συγκυρία των εκλογών ήταν μια ευκαιρία να δούμε και τα αξια παιδια του νησιου μας να βγαίνουν μπροστα και να διεκδικούν κάτι καλύτερο για τον τόπο και η Νικόλ συγκαταλέγεται επάξια αναμεσα τους.   

"Όταν ήμουν μικρη όλοι μου οι συμμαθητές έλεγαν, "άντε να τελειώσουμε το Λύκειο, να πάμε να φύγουμε απο το κωλονησο, δεν αντέχουμε άλλο" .... Αυτη η διαχρονική φράση, θα έλεγα, με στεναχωρεί, γιατι ακόμα κ τωρα που εγω μεγάλωσα, μορφωθηκα, άνοιξα τους ορίζοντες μου, δούλεψα, έχω την δικη μου πλεον επιχειρηση κ γυρίζω συνεχώς τον κόσμο αναζητώντας την εξέλιξη της, βρίσκομαι στην δυσαρεστη θεση να πω πως ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΟΥ ΘΑ ΜΕ ΔΙΩΞΕΙ αν δεν γίνει η ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΡΑ! Οποια κ αν είναι αυτη η αλλαγη να είναι για το καλο της κοινωνίας μας, του τόπου μας, του νησιού μας!
Δηλώνω φώναχτα πως ΕΊΜΑΙ κ ΕΓΩ με τον ΑΝΤΡΕΑ γιατι έχω συνείδηση, γιατι σε αυτο το τόπο δίνω την Ζωη μου καθημερινά, ΓΙΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ, για να βρουν οι νεότεροι αυτα που εγω ονειρευόμουν σαν παιδι να έχω κ δεν είχα! Ονειρεύομαι την μερα που ο 'διπλανος' μου θα χαίρεται κ θα αναγνωρίζει την προσφορα μου οπωσ κανω κ εγω, κ όλοι οι Μυκονιατες θα γίνουν ΕΝΑ! Για μια ΜΎΚΟΝΟ που θα είναι ΠΡΩΤΗ Κ ΚΑΛΎΤΕΡΗ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου