Τετάρτη, 6 Μαρτίου 2013

Εκσαφανιζουν τιν ελληνικι γραφι απο το γιμνασιο (sic)




Αναδημοσιευση απο: Makedonia-is-Greece.blogspot.com

Προ 30 ετών και πλέον βροντοφώναζαν οι φυλακες στις "υψηλές σκόπιμες του πνεύματος", πως το επιδιωκόμενο απο την εποχή της επιβολής του πραξικοπήματος του μονοτονικου, ήταν η προώθηση της "φωνητικής" γραφής. 

Δηλαδή, η κατάργηση της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, η οποία, όπως αφοπλιστικώς τεκμηριωμένα έχουν αναλύσει ειδικοί επιστήμονες, θα ενίσχυε τους Γραικύλους στην εκ μέρους των προωθούμενη πολιτιστική ένδεια. Αυτή που υπονόμευσε την γενικότερη οικονομική ανάπτυξη της πατρίδας μας και, νομοτελειακώς οδήγησε στην κατοχή, υπό την οποία ήδη τελεί το κράτος μας. Προσφάτως, (Νοέμβριος 2011) το απύθμενο θράσος των αποδομητών του Γένους των Ελλήνων, φρόντισε και διανεμήθηκε προς διδασκαλία στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας μας το καινούργιο βιβλίο Γραμματικής για την Ε΄ και ΣΤ΄ Τάξη, που αναστάτωσε τον κόσμο ολόκληρο...


Το ύπουλο κακούργημα, το οποίο απεκαλύφθη, με την συγγραφή αυτού του βιβλίου εξυπηρετούσε στην αλλαγή και πάλι, της γραμματικής, σε «φωνητική» γραμματική!

Σας το θυμίζουμε για να μη μένουν αμφιβολίες για ό,τι ύπουλα επιχειρούν οι μητραλοίες.

Επειδή αυτοί που εβίασαν εξαρχής την γλώσσα αποφάσιζαν για την «εκλαΐκευσή» της και ταυτόχρονα την καταστροφή της, δεν έπαψε μέχρι τώρα να παρουσιάζονται εκτελεστές των οραμάτων τους…

Η προοδευτική διανόηση, δεν αρκέστηκε στη σιωπή μόνο απέναντι της δολιοφθοράς του εθνικού μας ιστού. Οι κρατικοί λειτουργοί επιστρατεύθηκαν να ολοκληρώσουν το έργο της γλωσσικής καταστροφής, μισθοδοτούμενοι μάλιστα από τους Έλληνες πολίτες. Θαυμάστε τους!!!

Μόλις σήμερα, ανακαλύφθηκε άλλη γραμματική!! 

Έκδοση: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΟΣΕΩΝ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ».

Συγγραφείς, ο καθηγητής του Α.Π.Θ. Σωφρόνης Χατζησαββίδης – Αθανανασία Χατζησαββίδου.

Τυπώθηκε σε 124.000 αντίτυπα το έτος 2012.

Εύγε στους εκτελεστές του νέου εγχειρήματος, διδασκαλίας της φωνητικής γραμματικής και στο Γυμνάσιο τώρα. Στη σελίδα 19 του κατάπτυστου βιβλίου «ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΝΕΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Α΄, Β΄, Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ» η προδοσία, στη σύγχρονη μορφή της. Στους εθνομηδενιστές που με την πολυετή προσπάθειά τους κατάφεραν να απορφανίσουν τα παιδιά μας από την εθνική παιδεία, εύγε!


Οι νέοι Νέρωνες, ας χαίρονται τώρα για το γλωσσικό αφελληνισμό των νέων γενεών. Ας απολαύσουν την αποδυνάμωση της ικανότητος των παιδιών μας να σκέπτονται. Θα έλθει η… ώρα, να θρηνήσουν για το άδειασμα της ψυχής των νέων μας και, τον γενιτσαρισμό που υφίσταται η ελληνική κοινωνία, η βυθισμένη στην αμάθεια και στο πνευματικό σκότος. Το επιχειρούμενο… νέο οθωμανικό μεγαλείο, μάλλον δεν θα τους επιτρέψουμε να… το χαρούν.


Προσέξτε το αίσχος. Σύμφωνα με την «γραμματική» και τη «φωνολογία» τους – ή καλύτερα να πούμε «φονολογία»; - στα φωνήεντα αναφέρονται μόνο τα: α, ε, ι, ο, ου και απουσιάζουν τα φωνήεντα: η, υ, ω!!! Παρομοίως, και από τα σύμφωνα… ξεχάστηκαν δύο, δηλαδή το ξ και το ψ.


Όλως τυχαίως το ίδιο συνέβη και στο καινούργιο βιβλίο γραμματικής, για την Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη Δημοτικού, που διανεμήθηκε το Νοέμβριο του 2011, αντικαθιστώντας την «ιστορική» γραμματική του Μανώλη Τριανταφυλλίδη, η οποία διδασκόταν εδώ και τουλάχιστον τριάντα χρόνια.

Σχόλιο: 
Εκτός όλων των άλλων όπως έχουμε ξαναπεί είναι και το να αδυνατούν τα παιδιά μας να διαβάζουν την αρχαία τους γλώσσα όπου την συναντούν...
Το έχουμε ξαναπεί και θα το λέμε διαρκώς...
Είμαστε ο μοναδικός λαός στον κόσμο που διαβάζει υπό την μορφή ανάγνωσης (πέρα από τις άγνωστες λέξεις που ίσως είναι φυσικό να υπάρχουν) την αρχαία μας γλώσσα!!!!!.
Ερωτούμε ευθέως τον Υπουργό Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλο, αν είναι σε γνώση όλων των παραπάνω. Και αν δεν είναι – που όφειλε να είναι – τι θα πράξει σήμερα κιόλας που «ενημερώθηκε»; Κύριε Υπουργέ περιμένουμε…

Πηγή: http://makedonia-is-greece.blogspot.gr/2013/03/blog-post_2417.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+MakedoniaIsGreece+(MAKEDONIA+IS+GREECE)

1 σχόλιο:

  1. Όχι, όχι, κυκλοφορεί από καιρό (κι εγώ στην αρχή τρόμαξα) αλλά δεν ισχύει, είναι παρεξήγηση.
    Επρόκειτο για βοήθημα Φωνητικής στους δασκάλους, δε θα άλλαζαν τη διδασκαλία.

    Παρεμπιπτόντως στο μεσοπόλεμο κι ο Καζαντζάκης και πολλοί διανοούμενοι έγραψαν έτσι. Η άποψη απορρίφθηκε και παρά τις απλουστεύσεις του 1981 επιλέξαμε την ετυμολογική ορθογραφία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή